I Privatsikring mener vi ikke, at samfundssind skal koste ekstra.
Lige nu hjælper mange af vores kunder med at passe på os andre via nødberedskab og frivilligt arbejde i forbindelse med coronavirus.
Sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter og andet sundhedsfagligt personale har allerede meldt sig til nødberedskaber, men også andre faggrupper bliver inddraget via blandt andet humanitære organisationer og lokale initiativer for at hjælpe syge og udsatte mennesker.
Det kan betyde andre arbejdsopgaver i en periode, og normalt kan det også føre til en højere pris på ulykkesforsikringen.
Privatsikring har valgt, at din pris forbliver den samme, hvis du har en heltidsulykkesforsikring hos os og er en del af nødberedskabet eller udfører frivilligt arbejde i forbindelse med coronavirus.
Du kan læse mere om vores ulykkesforsikring her.
Du kan kontakte os, som du plejer, og vi sidder klar til at hjælpe, besvare spørgsmål og håndtere skadesager.
Vores fysiske møder bliver dog konverteret til onlinemøder, i det omfang det er muligt. Hvis du har planlagt et møde med os eller et besøg, hører du derfor fra os hurtigst muligt, hvis mødeformen bliver ændret og for at aftale et format, som passer dig bedst og efterlever de forholdsregler, som du eventuelt måtte have.
Coronavirus påvirker de officielle rejsevejledninger, og der er restriktioner for rejseaktiviteter. Vær opmærksom på, at Udenrigsministeriet fraråder alle ikke-nødvendige rejser til hele verden.Her kan du finde svar på, hvordan du er dækket
En del af vores erhvervskunder kan allerede mærke konsekvenserne af coronavirus, og Privatsikring ser aktivt på, hvordan vi bedst kan støtte vores kunder.Vi har samlet svar på mange af de spørgsmål, vi får for tiden fra vores erhvervskunder, og gode råd til at forebygge skader, som der er ekstra risiko for lige nu.
Samtidig har Privatsikring valgt at dække ekstraordinært på en række områder inden for erhvervsforsikring. Det gælder blandt andet skader på IT-udstyr, når medarbejdere har taget det med hjem for at arbejde hjemmefra.
Spørgsmål og svar
Husk, du kan anmelde de fleste skader online. Det er nemt og effektivt, og I kan spare tid og følge med i skadebehandlingen trin for trin.
Anmeld skade
Du kan altid kontakte os eller tage fat i din primære kontaktperson. Vi får for tiden ekstraordinært mange henvendelser. Derfor kan der i perioder være længere svartid. Codan følger udviklingen tæt, og vi informerer løbende kunder og samarbejdspartnere om eventuelle nye eller ændrede forholdsregler.