Erfaringer på tværs

NOA interviewer

Hvad glæder du dig mest til, ved det nye system?

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang med de nye produkter. Jeg glæder mig også til, at rådgiverne får nemmere ved at ændre på policerne, da det er en tidskrævende proces for både dem og os i Kundecenteret.

Hvordan tror du, at vores kunder vil modtage de nye forsikringsmuligheder?

Jeg er sikker på, at vores kunder vil se os som mere tidssvarende og konkurrencedygtige. Kunden vil klart opleve en bedre kunderejse.

Hvad vil dit største fokus være i den store forandring med nyt system og deraf læring af nye arbejdsmetoder og produkter?

Jeg vil forsøge at skabe det gode overblik, så alle ved, hvor de kan finde svar. Det er uanset om man er kundecentermedarbejder, assurandør eller bankrådgiver. Vi skal sammen lykkes med den store opgave, som vi har foran os.

Hvad er din første tanke, når du hører ordet TIA?

Det må være fremtiden og en lettere kunderejse, hvor vi nemmere/hurtigere kan udvikle os løbende. Vi har fokus på samarbejdet, som hele tiden skal holdes vedlige og blive bedre, og derfor er TIA en vigtig del af dette.

Kenni Olsen, forandrings- og kvalitetschef i Privatsikring

NOA interviewer

Hvad glæder du dig mest til, ved det nye system?

Jeg glæder mig til et flot tilbudsprint, og til at jeg får samlet mit sagsstyr i TIA.

Hvordan tror du, at vores kunder vil modtage de nye forsikringsmuligheder?

Hvis alt går vel, så opdager vores kunder slet ikke, at vi har skiftet system. Ved tilbudsgivningen vil kunden sætte pris på overblikket og de mange nye tilvalgsmuligheder.

Hvad vil dit største fokus være i den store forandring med nyt system og derfor læring af nye arbejdsmetoder og produkter?

Hjælpe de af mine kolleger som kan have svært ved ting, jeg har let ved. Forhåbentligt kunne styrke båndet imellem privat og erhverv. Da vi i erhverv er erfarne bruger af det nye system TIA, vil det være en oplagt mulighed at hjælpe kolleger i privat og derved også styrke samarbejdet internt.

Hvad er din første tanke, når du hører ordet TIA?

Mange meninger og dårlige historier fra både privat og erhverv i begge deres opstartsfaser. Det er op til os at skabe rammerne for de udfordringer, vi møder i en forandret hverdag. Derfor vil TIA og Privatsikring gå godt hånd i hånd, da vores primære styrke er samarbejdet omkring NOA. Så mit bedste råd må være at gå helhjertet ind i denne forandring. Hvis du har et tip, der kan hjælpe en kollega, så del det. Hvis du har et problem, så forsøg at løs det eller søg hjælp til hvordan det bliver løst fremfor bare at sige, det er noget skidt.

Thomas Padròn Svendsen, erhvervsassurandør i Privatsikring

NOA interviewer

Hvad glæder du dig mest til, ved det nye system?

Jeg glæder mig meget til, at vi får opdateret vores dækninger til glæde for vores kunder.

Hvordan tror du, at vores kunder vil modtage de nye forsikringsmuligheder?

Jeg tror, at vores kunder bliver rigtig glade for det, og især månedlig betaling vil blive særligt godt modtaget.

Hvad vil dit største fokus være i den store forandring med nyt system og derfor læring af nye arbejdsmetoder og produkter?

Vi skal vænnes os til at synliggøre de nye USP´er, som de nye produkter giver os.

Hvad er din første tanke, når du hører ordet TIA?

Jeg har arbejdet med det nye system TIA i erhverv i nogle år, og da TIA i sig selv er et policesystem, kan det være lidt besværlig og lave tilbud i. Dette blev dog gjort til skamme, da prøvede vores OST system (OnlineSalesTool), det er simpelthen så nemt og ligetil.

Lasse Nordentoft-Madsen, erhvervsassurandør i Privatsikring

NOA interviewer

Hvad glæder du dig mest til, ved det nye system?

Jeg glæder mig vanvittig meget til, at det hele bliver mere brugervenligt - især for vores kunder og rådgivere. Der er mere de kan selv, så som fx tilkøbe deldækninger på deres/kundernes policer.

Hvordan tror du, at vores kunder vil modtage de nye forsikringsmuligheder?

Jeg tror bestemt, at kunderne bliver så glade for det. Det nye ”Mit Privatsikring” bliver en gevinst. Vi har mange kald på spørgsmål angående ”Mit Privatsikring” i dag. De nye betingelser bliver mere overskuelige og letlæselige for kunderne. Det bliver fantastisk.

Hvad vil dit største fokus være i den store forandring med nyt system og derfor læring af nye arbejdsmetoder og produkter?

Helt klart at vi skal stå sammen som et team. Der kommer bomb på vejen, og der er det vigtigt at støtte op om hinanden. Det bliver en hård proces. Det bliver nok en lidt anderledes struktur, man skal tilgå, når der skal gives tilbud til kunderne, da det er nye systemer og produkter. Det glæder jeg mig meget til at lære.

Hvad er din første tanke, når du hører ordet TIA?

YES, endelig er det her! Jeg har siden, at jeg blev ansat i 2011, hørt at TIA er lige på trapperne. Nu sker det!

Thomas Larsen, forsikringsrådgiver i Privatsikring Kundecenter

NOA interviewer

Hvad glæder du dig mest til, ved det nye system?

Jeg glæder mig til et system, der er up to date, og som vi løbende kan videreudvikle på. Derudover glæder jeg mig til et system i TIA/OST, som har et super flot layout, som vi kan vise til kunderne på selve mødet og samtidig være stolte af. En sidegevinst ved det nye system, jeg glæder mig til, er naturligvis vores nye produkter.

Hvordan tror du, at vores kunder vil modtage de nye forsikringsmuligheder?

Jeg tror både kunder og partnere vil se os som en mere attraktiv partner, når vi nu får reguleret vores dækninger samt priser på fx motorcykel og fritidshus, mens vi derudover får en bedre fleksibilitet i vores betalingsmuligheder med månedlig betaling.

Hvad vil dit største fokus være i den store forandring med nyt system og derfor læring af nye arbejdsmetoder og produkter?

Mit største fokus vil være på at bevare tålmodigheden, der kræves ved at lære et nyt system af kende. Jeg vil i starten fokusere på at lære og forstå hvilke nye muligheder, som TIA/OST vil give os, fremfor at kigge bagud på hvad vi havde.  

Hvad er din første tanke, når du hører ordet TIA?

Min første tanke er glæde, da jeg indirekte ved, at det er en rejse, som har været længe undervejs. Jeg tænker, at det giver os en masse nye muligheder, som vi længe har efterspurgt, men som også kræver hårdt arbejde at få ind under huden og dygtiggøre os i.

Nicolai Meurman Hoe, partnerchef i Privatsikring

NOA interviewer

Hvad glæder du dig mest til, ved det nye system?

Alle de fordele der kommer til at være, at priserne forhåbentlig er mere konkurrencedygtige, end vi kender i dag, at det gør tingene mere enkelt samt rådgiverne selv kommer til at kunne lave ændringer på policerne (kæmpe plus).

Hvordan tror du, at vores kunder vil modtage de nye forsikringsmuligheder?

Det gør de forhåbentlig med åbne arme og kysmund.

Hvad vil dit største fokus være i den store forandring med nyt system og derfor læring af nye arbejdsmetoder og produkter?

Det vil være at holde mig up to date, så jeg ikke glemmer de nye arbejdsmetoder - det gør jeg ved bl.a. systemtræning og medlyt hos kolleger.

Hvad er din første tanke, når du hører ordet TIA?

En masse spild af penge, som kunne have været undgået.

Nick Jørgensen, Front Office Support i Salgssupport

NOA interviewer

Hvad glæder du dig mest til, ved det nye system?

Jeg glæder mig til, at vi bliver ajourført med nye produkter og priser, og flere adgange til rettelser/deldækninger end vi har nu.

Hvordan tror du, at vores kunder vil modtage de nye forsikringsmuligheder?

Jeg tror de vil modtage det positivt.

Hvad vil dit største fokus være i den store forandring med nyt system og derfor læring af nye arbejdsmetoder og produkter?

Det vil være at sætte mig ind i nye produkter/betingelser og få genopfrisket TIA, som jeg har arbejdet i tidligere.

Hvad er din første tanke, når du hører ordet TIA?

Jeg glæder mig til at det endelig kommer i produktion i Privatsikring.

Christina Bach, forsikringsrådgiver i Sparekassen Vendsyssel

NOA interviewer

Hvad glæder du dig mest til, ved det nye system?

Jeg glæder mig til, at vi fremover selv kan rette i en police. Selv kan beregne hvad deldækninger koster. Ja så tror og håber jeg også på bedre produkter og priser.

Hvordan tror du, at vores kunder vil modtage de nye forsikringsmuligheder?

Jeg tror, at de vil syntes, det bliver dejligt, at vi hurtigt kan give dem en pris på deldækninger.

Hvad vil dit største fokus være i den store forandring med nyt system og derfor læring af nye arbejdsmetoder og produkter?

Systemet – jeg vil sørge for at komme godt ind i det hele.

Hvad er din første tanke, når du hører ordet TIA?

Det er svært at huske, hvad jeg først tænkte, for vi har været på denne rejse i mange år. Men jeg tænker/tror, at det hele bliver lettere både for os, når vi skal lave tilbud, og når kunderne ringer ind om evt. ændringer.

Helle Stokbro Sørensen, forsikringschef i Sparekassen Vendsyssel

NOA interviewer

Hvad glæder du dig mest til, ved det nye system?

Jeg glæder mig mest til, at vi hurtigere kan integrere nye løsninger i TIA. Underforstået, at hvis der skal ske ændringer/tilføjelser i vores produkter eller betingelser, så kan vi innovere hurtigere.

Hvordan tror du, at vores kunder vil modtage de nye forsikringsmuligheder?

Jeg tror på, at kunderne vil tage rigtig godt imod det, da det også er i deres henseende, at vi fremadrettet kan tilbyde dem endnu bedre løsninger, som passer til netop deres behov.  

Hvad vil dit største fokus være i den store forandring med nyt system og derfor læring af nye arbejdsmetoder og produkter?

Mit største fokus vil være at se mulighederne og potentialet i TIA frem for udfordringerne og begrænsningerne, da et nyt system kræver tilvænning.   

Hvad er din første tanke, når du hører ordet TIA?

Jeg tænkte, at det bliver rigtig godt, da jeg har arbejdet i TIA tidligere og ved, at det fungerer rigtig godt, når man lærer det at kende.

Simon Alexander Christensen, privatassurandør i Privatsikring