Informationsbrev
Her er to eksempler på 2 af de mange brevvarianter, vi sender ud: ”Hus, campingvogn og ejerskifte” samt ”Ulykke og hund”. Vi sender informationsbrevet ud til vores kunder ca. 14 dage før konvertering, således de er velinformeret i god tid om hvad der kommer til at ske. Udsendelsen vil ske via e-Boks til kunder med e-Boks markering, og resten modtager et fysisk brev.
Informationen er selvfølgelig afhængig af, hvilke dækninger kunden har og hvad der sker med kundens nuværende policer/dækninger. Fx kan I se i brevet ”Ulykke og hund” at vi forklarer kunden, at ulykkesforsikringen deles op, da hvert familiemedlem får sin egen forsikring og dermed egen police. Det samme gælder for hundedækningen, der også får egen police.
I eksemplet med ”Hus, campingvogn og ejerskifte” kan I læse, at husforsikringen og campingvognsforsikringen bliver endnu bedre samt ejerskifteforsikringen fortsætter på den gamle police.
Bemærk, at vi henviser kunderne til at kontakte Kundecenteret på et kampagnenummer (uanset salgsmodel). Det gør vi, da vores medarbejdere er bedre klædt på til at tage imod spørgsmål fra kunderne, og dels for at hjælpe jer igennem en god overgang.
Kundebreve
(Se brevet i fuld størrelse ved at klikke på billedet)

Konverteringsbrev
Her er tre eksempler på konverteringsbreve, sendes sammen med hver af kundens nye policer:
”Konverteringsbrev indbo", "konverteringsbrev bil" og "konverteringsbrev ulykke”. Vi sender konverteringsbrevet ud til vores kunder sammen med de nye policer, i forbindelse med selve konverteringen af kundernes policer. Udsendelsen vil ske via e-Boks til kunder med e-Boks markering, og resten modtager et fysisk brev.
Bemærk, at vi også her henviser kunderne til at kontakte Kundecenteret på et kampagnenummer (uanset salgsmodel).
Kundebreve
(Se brevet i fuld størrelse ved at klikke på billedet)
